Tisztelt Felhasználóink!
Az alábbi táblázat tartalmazza Társaságunk ügyfélkapcsolati irodáinak, illetve a Call Center - telefonos ügyfélszolgálat ünnepi nyitva tartását.
ÜGYFÉLKAPCSOLATI IRODÁK | 2023. 04.07. |
2023. 04.10. |
2023.04.11. |
2023.04.12. |
2023.04.13. |
2023.04.14. |
TATABÁNYA | zárva | zárva | 8.00-20.00 | 8.00-14.00 | 8.00-14.00 | 8.00-14.00 |
ESZTERGOM | zárva | zárva | 8.00-20.00 | 8.00-14.00 | 8.00-14.00 | 8.00-14.00 |
TATA | zárva | zárva | 10.00-18.00 | 8.00-15.00 | 8.00-15.00 | zárva |
KOMÁROM | zárva | zárva | 8.00-18.00 | 8.00-15.00 | zárva | zárva |
DOROG | zárva | zárva | 10.00-18.00 | zárva | 8.00-15.00 | zárva |
OROSZLÁNY | zárva | zárva | zárva | 10.00-18.00 | zárva | zárva |
KISBÉR | zárva | zárva | 8.00-15.00 | zárva | 10.00-18.00 | zárva |
ZSÁMBÉK | zárva | zárva | zárva | 13.00-18.00 | zárva | zárva |
DUNAHARASZTI | zárva | zárva | zárva | 10.00-18.00 | zárva | zárva |
CALL CENTER | zárva | zárva | 7.00-19.00 | 8.00-15.00 | 8.00-15.00 | 8.00-14-00 |
Tájékoztatjuk Tisztelt Felhasználóinkat, hogy Dorogon a Baross Gábor Ltp. 20-23. alatt az ivóvíz-közhálózaton történt utcai meghibásodás elhárítása érdekében végzett hibaelhárítási munkálatok miatt 2023.02.13-án 8:00 és 13:00 között vízhiány várható.
Megkérjük a Tisztelt gépjárműtulajdonosokat, hogy 2023. 02. 13-án reggel 8 óráig szíveskedjenek elhagyni a parkolót víziközmű hibaelhárítás és útfelbontás miatt.
Segítő együttműködésüket és türelmüket köszönjük!
Tájékoztatjuk Tisztelt Felhasználóinkat, hogy a Zsámbéki Fogyasztói Iroda
(Zsámbék, Magyar utca 1.)
2023. január 1-től új címre költözik:
Zsámbék, Szent István tér 21.
Megújult környezetben, továbbra is a megszokott nyitvatartási rend szerint állunk rendelkezésre:
Az elmúlt napokban ismételten felbukkantak olyan személyek Tatán, akik az ÉDV Zrt. munkatársainak, vagy alvállalkozóinak adták ki magukat és csatornahálózat átvizsgálására, valamint tisztítására hivatkozva próbáltak bejutni Felhasználóink ingatlanjaira.
A tél beálltával rendszeresen előfordulhatnak olyan időszakok, amikor a hőmérséklet tartósan fagypont alá süllyed. Az Északdunántúli Vízmű Zrt. szeretné felhívni a fogyasztók figyelmét a szükségessé váló óvintézkedésekre, melyek segítenek elkerülni a hideg hatására bekövetkező ivóvízmérő-meghibásodásokat, valamint a vízelfolyás miatt jelentkező magasabb vízdíjszámlák költségeit.
A vízmérő rendszeres ellenőrzése és a házi ivóvízhálózat karbantartása a felhasználók feladata, így a fagyás miatt megrongálódott vízmérők javítása, pótlása, az új mérők hitelesítése, valamint az elfolyt víz költsége is mind a felhasználót terheli. A téliesítést körültekintően végző tulajdonos sok kellemetlenségtől és felesleges kiadástól mentesülhet.
Hogyan védekezzünk a vízmérő elfagyása ellen?
Gondoskodjon a rendszer teljes víztelenítéséről! Ha nem marad egy csepp víz sem a csövekben, akkor kizárt az elfagyás. Fontos, hogy a víztelenítés a vízóra aknában is megtörténjen. Víztelenítéskor ügyeljünk a víztelenítendő csőszakasz előtti elzáró szerelvény cseppmentes elzárására.
Lehetőség szerint kívülről is szigetelje, takarja le a vízmérő aknát! Ez a vízakna búvónyílásának hőszigetelő anyaggal (hungarocellel) való bevonását jelenti. Érdemes az akna mennyezetét, azaz belülről az aknafedlapot, valamint az aknaoldalfalait is leszigetelni, az aljzata azonban szabadon maradhat.
A lebúvónyílást záró aknafedlap illeszkedését, megfelelő zárását is mindenképpen ellenőrizni kell – fontos továbbá, hogy ne legyenek hézagok, amelyen keresztül a kinti hideg levegő az aknába áramolhat.
Amikor az idő – a nagy hideg után – enyhülni kezd, érdemes ellenőrizni a vízmérőt. Amennyiben akkor is forog a vízmérő csillagkereke, ha nem nyitja meg a csapot, vagy szilánkosra tört a vízmérő üvege, esetleg eldeformálódott a számlálószerkezet vagy a lakásban nem folyik a víz – ezekben az esetekben valószínűleg csőtörés történt, amelyről a szolgáltatót értesíteni kell.
Probléma esetén munkatársaink készséggel állnak rendelkezésre a nap 24 órájában ingyenesen hívható telefonszámon:
06-80-426-426.
Friss hírekért, aktualitásokért kövesse Facebook oldalunkat is!
KÖSZÖNJÜK FELHASZNÁLÓINK EGYÜTTMŰKÖDÉSÉT!
ÉDV ZRT.
Tisztelt Felhasználók!
Értesítjük Tisztelt Felhasználóinkat, hogy az Északdunántúli Vízmű Zrt. üzletszabályzatát módosítani kívánjuk.
A módosításokat korrektúrával tartalmazó tervezetet – a víziközmű-szolgáltatásról szóló 2011. évi CCIX. törvény egyes rendelkezéseinek végrehajtásáról szóló 58/2013. (II. 27.) kormányrendelet 89. § (3) bekezdése alapján – a Felhasználók részére ezúton közzéteszünk véleményezés céljából.
Tisztelettel:
Északdunántúli Vízmű Zrt.
Tájékoztatjuk Tisztelt Felhasználóinkat, hogy Csolnok központ részén, a Petőfi Sándor, Annavölgyi, Temető, Hegyalja, Park, Arany János utcákban és Kossuth Lajos utca egy részén, valamint a Templom téren az ivóvíz-közhálózaton végzett hibaelhárítási és karbantartási munkálatok miatt 2022. 10. 04-én 8:00-tól 14:00-ig vízhiány várható.
A munkálatok alatt vízszállító autóról biztosítunk ivóvizet Felhasználóinknak.
Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!
Tájékoztatjuk Tisztelt Felhasználóinkat, hogy Dorogon a Pataksor-alsó utca illetve, a Bocskai sor egyes részein, valamint a Híd utcában az ivóvíz-közhálózaton végzett hibaelhárítási munkálatok miatt a mai napon 2022. 09. 15-én 14:00 óráig vízhiány várható.
Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!
A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) idén ősszel is kérdőíves vizsgálatot indít a víziközmű szolgálgatók felhasználóinak elégedettségéről. A felmérés 2022. szeptember elején kezdődik és 2 hónapon át tart, amely időszak alatt közel húszezer víziközmű felhasználót fognak személyesen felkeresni a vizsgálattal megbízott piackutató intézetek kérdezőbiztosai.
A MEKH a hazai víziközmű-szolgáltatást ellátó 38 szolgáltatóval idén harmadik alkalommal készíti el az ágazat Felhasználói Elégedettségi Felmérését. A vizsgálat egyik fő célja, hogy a szolgáltatók valós visszajelzést kapjanak ügyfeleiktől tevékenységük megítéléséről. A legutóbbi, 2020-as felmérés során közel másfél millió válasz érkezett a víziközmű-szolgáltatások minőségéről.
2022. szeptember és október hónapokban közel húszezer víziközmű felhasználót fognak személyesen felkeresni a vizsgálattal megbízott piackutató intézetek kérdezőbiztosai, hogy információt gyűjtsenek tőlük az ivóvíz-, és szennyvíz-szolgáltatással, valamint az ügyfélkiszolgálással és számlázással kapcsolatos tapasztalataikról.
A kérdezőbiztosok – a felmérés megkezdése előtt – minden esetben igazolják magukat, és kérésre bemutatják megbízólevelüket is. A hivatal arra kéri a fogyasztókat, hogy megfontolt válaszaikkal segítsék a kérdezőbiztosok munkáját annak érdekében, hogy a szolgáltatók minél pontosabb visszajelzést kaphassanak tevékenységükről. Ez az alapja annak, hogy az ágazat szereplői a fogyasztói igényekhez igazodva tudják fejleszteni szolgáltatásaikat
A vizsgálat eredménye a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal honlapján a program lezárása után lesz olvasható. A víziközmű ágazatban végzett korábbi felhasználói elégedettségi vizsgálat eredménye megtalálható a hivatal honlapján.
További információ:
Kommunikációs Önálló Osztály
E-mail:sajto@mekh.hu
www.mekh.hu
www.enhat.mekh.hu
https://www.facebook.com/energiahivatal
https://www.linkedin.com/company/mekh
Kérjük, hogy 2022-ben is segítse munkánkat, és a szolgáltatás színvonalának növelése érdekében végzett kutatásban vegyen részt!
Köszönjük!
Az Északdunántúli Vízmű Zrt. tájékoztatja Tisztelt Felhasználóit, hogy Társaságunk a kitermelési ponttól egészen a Felhasználókig - a teljes szolgáltatói láncon keresztül, több mérési ponton folyamatosan monitorozza a szolgáltatott ivóvíz minőségét.
Az ivóvíz minősége folyamatosan megfelel a hatályos jogszabályi előírásoknak!
Az ivóvíz fogyasztása tökéletes megoldás szomjunk oltására, amelyet többször használható kulacsban bárhová magunkkal is vihetünk. A csapvíz fogyasztása környezetbarát, ugyanis nem használunk általa sem PET palackot, sem bármi más egyszer használatos műanyagot.